top of page

פיתוח עסקי

ציבורי·38 חברים

ניר רובינפלד
מנטור ויועץ בקהילה
כותב מקצועי בקהילה

זהו הפוסט ה 34, בסדרת פוסטים בנושא פיתוח עסקי.

פילוח לקוחות:

מספר שאלות שחשוב מאוד שנשאל את עצמנו, מתוך מודל הקנווס, בהקשר של פילוח לקוחות, הינן:

• מי הלקוחות הפוטנציאלים שעבורם אנו מייצרים ערך? • מה המאפיינים של האנשים בכל פלח שוק? • מהי החלוקה למגזרים או קטגוריות לפי מאפיינים משותפים? ניתן להשתמש גם במספר כלי עזר פשוטים, כגון:


1. בניית תעודת זהות הלקוח:

• יצירה של "פרסונה" ללקוחות - להגדרה והבנה של קהל היעד • בניית דמות פיקטיבית, שמייצגת אחד מסוגי הלקוחות , ונבנית על סמך מידע שנאסף או על סמך מחקר שוק.


2. טבלת עזר להגדרת פלח שוק, מי הלקוח, אופן ההשפעה (משתמש / משלם..), צורך - מה ה PAIN שלו, רווח - מה ה GAIN שלו, מהי הצעת הערך

3. פילוח עץ - שמשמש לפילוח שוק


בהצלחה,

אתם מוזמנים להתייעץ, לכתוב הערות / תובנות, וכל דבר בעל ערך.

ניר רובינפלד - יועץ, דירקטור, ומנטור פיתוח עסקי - מנטלי

מי אנחנו

קהילת פיתוח עסקי הוקמה לטובת יצירת בית חם לבעלי עסקים שרוצים...

חברים

bottom of page