זהו הפוסט ה 36, בסדרת פוסטים בנושא פיתוח עסקי.
מספר שאלות שחשוב שנענה לעצמנו לגבי יחסי הלקוחות שלנו:
• מהי מהות מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות השונים (משתמש, משלם וכו')?
•האם ניתן ואיך מגדילים את צריכת הערך שלהם? במסגרת בניית סל השירותים / מוצרים שלנו
•מה יניע אותם לייצר מערכת יחסים עם העסק שלנו ומה יאפיין אותה?
* מומלץ להתייעץ בכך עם יועץ שיש לו התמחות ונסיון שיווקי.
בהצלחה, אתם מוזמנים להתייעץ, לכתוב הערות / תובנות, וכל דבר בעל ערך. ניר רובינפלד - יועץ, דירקטור, ומנטור פיתוח עסקי - מנטלי