top of page

פיתוח עסקי

ציבורי·38 חברים

ניר רובינפלד
מנטור ויועץ בקהילה
כותב מקצועי בקהילה

זהו הפוסט ה 36, בסדרת פוסטים בנושא פיתוח עסקי.

מספר שאלות שחשוב שנענה לעצמנו לגבי יחסי הלקוחות שלנו: • מהי מהות מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות השונים (משתמש, משלם וכו')? •האם ניתן ואיך מגדילים את צריכת הערך שלהם? במסגרת בניית סל השירותים / מוצרים שלנו •מה יניע אותם לייצר מערכת יחסים עם העסק שלנו ומה יאפיין אותה?

* מומלץ להתייעץ בכך עם יועץ שיש לו התמחות ונסיון שיווקי.

בהצלחה, אתם מוזמנים להתייעץ, לכתוב הערות / תובנות, וכל דבר בעל ערך. ניר רובינפלד - יועץ, דירקטור, ומנטור פיתוח עסקי - מנטלי

מי אנחנו

קהילת פיתוח עסקי הוקמה לטובת יצירת בית חם לבעלי עסקים שרוצים...

חברים

bottom of page