top of page

פיתוח עסקי

ציבורי·38 חברים

ניר רובינפלד

מנטור ויועץ בקהילה

כותב מקצועי בקהילה

זהו הפוסט ה 23, בסדרת פוסטים בנושא פיתוח עסקי.

שיווק:

• כלל הפעולות שאנו עושים, כדי להחדיר את הנוכחות שלנו לקהל הפוטנציאלי, ולהכינו לקראת רגע המכירה.

• השיווק ממוקד בהבנת הלקוח וצרכיו, וכולל מגוון תהליכים, כדי לקדם מכירה ולמקסם רווח.

• חשוב לבחון את היבטי התאמת המוצר והשירות, הנגשתו ,תימחורו ,אריזתו, השפה התקשורתית.


אסטרטגיה שיווקית – שלבי בניה מומלצים:

הנחת הנחות, בדיקת השוק, הבנה מה הלקוח צריך ומה הוא מחפש, אימות ההנחות שלנו מול השוק, בניית תקציב וערוצי הגעה ללקוח.


במסגרת פילוח הלקוחות במודל הקנווס - מומלץ מענה על השאלות הבאות:

• מי הלקוחות הפוטנציאלים שעבורם מייצרים ערך?

• מה המאפיינים של האנשים בכל פלח שוק?

• מהי החלוקה למגזרים או קטגוריות לפי מאפיינים משותפים?


כלי עזר שניתן להשתמש בהם הינם:

1. פילוח עץ.

2. טבלאות עזר.

3. בניית תעודת זהות ללקוח.


בהצלחה,

אתם מוזמנים להתייעץ, לכתוב הערות / תובנות, וכל דבר בעל ערך.

ניר רובינפלד - יועץ, דירקטור, ומנטור פיתוח עסקי - מנטלי.

מי אנחנו

קהילת פיתוח עסקי הוקמה לטובת יצירת בית חם לבעלי עסקים שרוצים...

חברים

bottom of page