חיובי או שלילי? לאן אתם לוקחים את המסרים שלכם?
התחומים בהם מסר מהמקום השלילי מתאים ועובד...הולכים ונעלמים. גם בנושאים כמו קמפיינים לזהירות בדרכים הבינו שאין טעם להראות זירות תאונה ולנסות להפחיד איתן את הקהל אלא לפנות לשכל הישר ולעבוד משם.
מסר שלילי מקבע את הקורא ולפעמים מרחיק אותו, בודדים בכדור הארץ הפסיקו לעשן למשל כי ראו פרסום של "זה מסוכן לעשן", מה כן עבד? הקמפיינים של בואו ונלמד אתכם או נעזור לכם להפסיק לעשן.
מה מסר חיובי עושה? מקרב את הקורא אלינו, וגורם לו להקשיב.
בכל פעם שתיגשו לכתוב ויקפוץ לכם רעיון שיושב על מסר שלילי, נסו מיד לסובב אותו לצד השני ותרגישו שהרבה יותר קל ונכון לפעול משם.
תנסו. זה עובד.