אנשים לא קוראים, הם מרפרפים. אם אתם כותבים הרבה פרסומים שיווקיים נותני ערך, יהיה לכם קשה להשקיע המון בכל פוסט, בכל מילה שלו, בתחביר, בקוהרנטיות ובקריאה חוזרת ונשנית לפני שהוא יוצא לעולם. זה בסדר שתהיינה לפעמים שגיאות. כי מניסיון של שנים בכתיבה שיווקית ופרסומה עבורי ועבור הלקוחות הקבועים שלי, גולשים לא קוראים היום ברשת בדקדקנות, הם מרפרפים. זה בדוק. תכתבו ותשלחו לאוויר העולם. זה אותנטי ולא תיק כבד של כתיבה דקדקנית ובגידה מתישה.
מקווה שעזרתי.
💡
פוסט מעולה ריקי.
זה מוביל אותי לדון בנושא הכואב של פרפקציונליזם בעסקים.
האם פרפקציונליות בעסקים היא תכונה שמעניקה יתרון או חיסרון לבעליה?
מה דעתכם?