מה זה בעצם כתיבה שיווקית?
זו כתיבה מגמתית, שיש לה מטרה, יש לה אג'נדה.
היא נמצאת בכל מקום, ולא רק במודעות של פרסומות.
לדוגמה: במיילים שאתם כותבים.
אתם הרי כותבים מייל כי אתם רוצים שיקרה משהו.
זו המטרה!
אבל מה אם לא קוראים את הפרסומים שלך ומגיבים אליהם, כלומר - למה לא קוראים את המיילים שלך? אם כבר במיילים עסקינן היום.
למה לא עונים לך או בכלל לא עושים מה שאתה מבקש?!
...
יכולות להיות כל מיני סיבות.
בדיקה פשוטה יכולה לפתור את הבעיה!
💪🏼😌💪🏼
גש לבנאדם/תתקשר אליו בטלפון ותשאל:
"היי, רציתי לשאול האם אתה מקבל את המיילים שלי? האם הם ברורים? האם אתה חושב שאני יכול לשפר שם משהו? אני באמת רוצה לשמוע. זה חשוב לי."
🤌🏼
אל תוסיף שאלות כמו "למה אתה לא עונה לי?" שזו ביקורת והשתלחות כלשהי, שלא משיגות את המטרה שלך.
כי מה המטרה שלך?
שיענו למיילים שלך.
אפילו לוואטסאפים...
שיתייחסו אליך!
🤌🏼
הנה כמה סיבות לכך שאנשים לא מתייחסים למיילים שלך:
1. אי הבנות: אם המייל שלך ארוך ומסובך, ייתכן שמי שמקבל את המיילים שלך לא יבין עד הסוף מה אתה מנסה לומר.
2. חוסר תגובה: אם האימייל שלך ארוך מדי, ייתכן שלנמען לא יהיה זמן לקרוא אותו או שהוא ידחה אותו למועד מאוחר יותר.
3. חוסר מקצועיות: אם האימייל שלך כתוב בצורה גרועה, עם שגיאות כתיב ודקדוק, זה יכול לשקף בצורה גרועה את המקצועיות שלך ואת תשומת הלב לפרטים. לא יספרו אותך במקום העבודה שלך וקשה לתקן דבר כזה...
4. השלכות משפטיות ופיננסיות: לדוגמה, אם שלחת הבטחה בכתב או חוזה שאינם ברורים, זה עלול להוביל למחלוקות או להפעלת מחלקת ליטיגציה. או אם המידע הפיננסי ששלחת לא מדויק, זה עלול לגרום לבעיות כספיות.
🤗
אז מה הצעד הראשון?
תתקשר ל-2 אנשים שאתה כותב להם ולא מקבל תגובה בהתאם ותשאל הכי פשוט.
תתפלא מה תקבל בתגובה.
ריקי 💞

רעיון מעולה - פשוט לשאול...