לכתוב מודעה זה קשה? אם נצמדים ל-4 השלבים זה יכול לפשט את כל העסק: 1. למשוך תשומת לב – משפט/כותרת/תמונה וכו' 2. מידע מעניין 3. העברת המסר (ככה תצליחו.. כולם יודעים ש.. זה עובד ב...) 4. הנעה לפעולה (רוצים עוד פרטים? היום האחרון למבצע..)
וזה לא רק מודעות, גם כתיבת פוסטים בצורה דומה יכולה לגרום לגולשים להתעכב ולהכיר אתכםן, או אפילו דף נחיתה ומצגת.
העקרונות הבסיסיים זהים בהעברת מסרים בכל ערוץ. נסו ותראו בהצלחה, ריקי
פוסט נהדר ריקי.
אכן המון בעלי/ות עסקים מתלבטים בנושא של איך למשוך את קהל הלקוחות שלהם.
כשהלקוחות הפוטנציאליים מוצפים בים של מודעות שמאוד מקשות עלינו בקבלת תשומת הלב שלהם, מודעה שמושכת את תשומת הלב שלהם עדיפה בבירור על מודעה משעממת.
הבעייה המרכזית גם אם קראו את המודעה היא ההנעה לפעולה.
מנסיונך כמומחית בתחום - מה המלל או הנושא או ההצעה שהסיכויים שלה הם הכי גבוהים להניע הכי הרבה לקוחות ליצור איתנו קשר?
תודה.
דני