top of page

כתיבה שיווקית

ציבורי·78 חברים
צחי צימט
מנטור ויועץ בקהילה
+4

נתינה היא המתנה הגדולה ביותר. בגדול...מותג ענק כמו אמזון לא הכי צריך פרסום. מצד שני מותג מוביל רוצה להראות מה העוצמה שלו.

הפרסום האינטרנטי הביא גם פורמט של פרסום ארוך יותר,

מזה שהכרנו בטלוויזיה (עד 30 שניות) בפרסומת של אמזון אנחנו למעשה נכנסים לסרט קצר, נכון ומדוייק שעושה חם בלב, ונותן לנו זווית מאוד אנושית של המותג.


דני פרקש
רונית טימסית

מי אנחנו

שלום לכולם בקבוצה הזאת מדברים וגם עושים - כתיבה שיווקית לעסק...

חברים

bottom of page