נתינה היא המתנה הגדולה ביותר. בגדול...מותג ענק כמו אמזון לא הכי צריך פרסום. מצד שני מותג מוביל רוצה להראות מה העוצמה שלו.
הפרסום האינטרנטי הביא גם פורמט של פרסום ארוך יותר,
מזה שהכרנו בטלוויזיה (עד 30 שניות)
בפרסומת של אמזון אנחנו למעשה נכנסים לסרט קצר, נכון ומדוייק
שעושה חם בלב, ונותן לנו זווית מאוד אנושית של המותג.
שאלה שרציתי לשאול כבר הרבה זמן... האם קופירייטר חייב להבין היטב בתחום שעליו הוא כותב או שעקרונות הכתיבה הם אוניברסליים?
למשל אם אני נותן לקופירייטר לעשות עבורי כתבה על שיווק, האם אני כותב לו את התוכן והוא רק משכתב אותו? או שהקופירייטר יכול לכתוב את המאמר או התוכן לבד? האם הוא יכול לייצג אותי בצורה טובה אם הוא לא מבין בתחום או איננו יכול להביע את המומחיות שלי?