top of page

כתיבה שיווקית

ציבורי·76 חברים

צחי צימט

מנטור ויועץ בקהילה

נתינה היא המתנה הגדולה ביותר. בגדול...מותג ענק כמו אמזון לא הכי צריך פרסום. מצד שני מותג מוביל רוצה להראות מה העוצמה שלו.

הפרסום האינטרנטי הביא גם פורמט של פרסום ארוך יותר,

מזה שהכרנו בטלוויזיה (עד 30 שניות) בפרסומת של אמזון אנחנו למעשה נכנסים לסרט קצר, נכון ומדוייק שעושה חם בלב, ונותן לנו זווית מאוד אנושית של המותג.


דני פרקש
דני פרקש
26 sty 2022

שאלה שרציתי לשאול כבר הרבה זמן... האם קופירייטר חייב להבין היטב בתחום שעליו הוא כותב או שעקרונות הכתיבה הם אוניברסליים?

למשל אם אני נותן לקופירייטר לעשות עבורי כתבה על שיווק, האם אני כותב לו את התוכן והוא רק משכתב אותו? או שהקופירייטר יכול לכתוב את המאמר או התוכן לבד? האם הוא יכול לייצג אותי בצורה טובה אם הוא לא מבין בתחום או איננו יכול להביע את המומחיות שלי?


מי אנחנו

שלום לכולם בקבוצה הזאת מדברים וגם עושים - כתיבה שיווקית לעסק...

bottom of page