אחד הקשיים הגדולים ביותר בלכתוב פרסומים שיווקיים הוא הפזילה לצדדים.
אני מוכרת משהו, שמישהו אחר כבר מוכר, אז אני יודעת איך הוא כותב וזה מזדחל לי לראש, כשאני מנסה לכתוב על מה שאני מוכרת.
אותנטיות.
קל לומר, פחות קל לעשות
תרגיל שעוזר:
קחו עכשיו דף ותכתבו 5 ערכים שאתם יודעים שהעסק שלכם מייצג (אפשר להיכנס לגוגל ולחפש רשימות ערכים).
תסתכלו על מה שכתבתם.
כל מה ששפכתם לדף, זה אתם.
אין אף אחד אחר כמוכם.
עכשיו קחו ערך אחד ותכתבו את הייצוגים שלו בעסק (הכוונה היא לא לכתוב על הערך עצמו).
לדוגמה: אם מדובר בערך 'כייפי', אתם לא כותבים שיש בעסק המון שמחה וכיף, אלא מה בעסק מייצג את הערך הזה: הצבעים, הפעילות, הגישה המחויכת. מתוך הכתיבה אנשים יבינו שמדובר במקום/בשרות כייפי.
יאללה, לכו והתפרנסו 🤗
top of page
כתיבה שיווקית
ציבורי·76 חברים
bottom of page
פוסט מעולה ריקי... מה לדעתך ולדעת חברי הקבוצה הם 3 הערכים הכי חשובים בעסק? אילו ערכים לדעתכם מאפשרים לנו למכור יותר?