top of page

חנויות און-ליין ממגנטות

ציבורי·15 חברים

Leni Graphics
מנהל.ת קהילה

האלגוריתם העוצמתי של TikTok הוכיח את עצמו כאלגוריתם מוכר במיוחד מבין כל שאר האלגוריתמים באון ליין… שמעתם כבר?


האפליקציה שהופכת הכל לויראלי - מהשקת עסקים ועד מתכונים, לאחרונה התחילה לעבוד בצורת אינטגרציה עם Shopify ויצרה פלטפורמת מכירות משלה - TikTok shop.


כמו שאנחנו מכירים את אמזון, היא גם לא רוצה להישאר בצד…

לאחרונה אמזון הודיעה על השקת גרסת פיילוט של אפליקציית וידאו קצרה, שכל מטרתה למכור מוצרי אמזון באמצעות וידאויים (פורמט מוכר, לא?) בשם Inspire.

האפליקציה תהיה זמינה כבר בתחילת דצמבר ללקוחות בארה״ב. כנראה שבקרוב תגיע גם אלינו.



מנהל קניות באמזון, אוליבר מסנג׳ר, הסביר כי ו״וידאו באמת עוזר ללקוחות להבין את המוצר יותר״

ולקנות. כרגע, בגרסת הפיילוט, אפשרות הוידאו הקצר תהפוך לזמינה לאחר בחירת מתוך מגוון תחומי עניין ו


קטגוריות, בכניסה לקטגוריה הרלוונטית. עם הזמן כמובן תהייה מותאמת יותר בהתאם לשימוש של ל


קוחות אמזון.

אמזון ממציאה את הגלגל מחדש ויוצרת חווית קנייה מחברת יותר, מוכרת יותר.

שימו לב, עם כל שינוי באמזון, ניתן לראות כמה שהם מבינים ומעריכים את חשיבות הויזואל בתהליך המכירה.


טכנולוגיית תלת מימד מאפשרת לנו להנגיש את המוצר שלנו באופן יותר מוחשי, מוכר, משכנע.

כך שבעצם אנחנו כבר ממש מחזיקים אותו ביד, ממש נותנים לקונה לחוש אותו, למשש, לגעת, תוך חיסכון מש


מעותי של המוכר בהזמנת דגמים וגדלים, חיסכון בסט צילומים נוסף, בתאורה, בזוויות..


שינוי האלגוריתם ויצירת דרכים יצירתיות ומעניינות יותר למכור יחד עם טכנולוגיות התלת מימד ישפיע וישנו את חווית הקנייה, כמו שלא הייתה קודם.

מוכרים באון ליין וסלרים באמזון! אל תשכחו לנצל את מגוון האפשרויות וההזדמנויות אשר עומדות לרשותכם בכל פלטפורמה, על מנת להגדיל המרות, למכור ולנצח את המתחרים.


מה דעתכם על השינויים?

האם אתם משתמשים בחנות שלכם ואיזה שינוי זה עשה למכירות?




מי אנחנו

ברוכים הבאים לקהילות חנויות און-ליין ממגנטות מבית לני גרפיקס...

חברים

bottom of page