מה קורה לקהלים בפייסבוק ואיך אפשר להתמודד עם זה בהצלחה? בחודשים האחרונים יש שינויים בקהלים של פייסבוק, מדובר בקהל השמור, שם הקהלים הצטמצמו, השתנו....והמפרסמים קצת מבולבלים.
השינויים הם בעיקר "בתחומים רגישים" כמו נושאי בריאות, דת, פוליטיקה, סוגיות חברתיות ועוד. מי שמפרסם גם במדיות אחרות בטח יודע שסוגיות אלה בעייתיות לפרסום ואף נחסמות לרוב. לכן הטיפ הראשון הוא לשים לב גם לשימוש במילים או בנושאים טעונים במודעות שלכם. לגבי הטרגוט נסו למצוא תחומים הפוכים למשל אם עד לא מזמן יכלנו למשל לטרגט אנשים שמתעניינים בלחץ דם או סוכרת אפשר לפנות היום לערוצים ההפוכים כמו איכות חיים, בריאות, כושר וכדומה
חלק מתחומי עניין תמצאו בשפה האנגלית! וזה כמובן עובד גם בעברית כי הרי לא מדובר במילות מפתח כמו בגוגל למשל אלא במה הגולש מתעניין מבחינת מערכת הפרסום של פייסבוק - זה עובד ואפילו מצויין!
פתרון נוסף הוא שימוש בקהלים מותאמים אישית ודומים אותם ניתן ליצור ממקורות שלכם ברתש כמו דף פייסבוק\אינסטגרם, אתר ודפי נחיתה וכמובן כל הדומה לקהלים הללו. מדובר בקהלים איכותיים מאוד ששווה ליצור בבנק הקהלים שלכם.
ספרו לי איך זה עבד לכם...