top of page

דיגיטל

ציבורי·88 חברים

איה שגב
חבר.ה חדש.ה בקהילה

למה לי לקחת מנהל/ת קידום דיגיטלי????


שאלת השאלות....

שאתם חושבים על הוצאות השיווק ובפרט בדיגיטל משהו בפרצוף שלכם משתנה.

אם תבקשו שאנסה לתאר זה נע על הרצף של

בצד אחד - הבוהה… לא מבינ/ה מה אני רוצה?!

בצד שני - המותש…

במקום טוב באמצע יושבים אלו עם הפרצוף חצי חמוץ חצי חיוך עוד לא סגורים לאיזה צד הם הולכים.


בתכלס יש מלא סיבות למה כדאי לקחת איש מקצוע, אבל….

יש אחת המנצחת את כולן.


במילה אחת - זמן!

בשתי מילים - הזמן שלך!

בשלוש מילים - זמן שווה כסף!


הבנתם… אותי#


אז נכון שאנחנו יכולים לעלות פוסטים, סטורי, לכתוב תוכן, לעצב, למתגגגג …

אבל…

על חשבון מה ?!

על חשבון העסק שלך?!


הרי אין לכם יותר מ 24 שעות ביממה.

נ.ב -

אם למישהו יש כזה - אני קונה עכשיו!!!


אז הנה מה שקורה בסוף ללא מעט עסקים;

במטרה לחסוך x עלות חודשית על מנהל/ת קידום בדיגיטל ,

בעל/ת העסק משקיע לא מעט בזמנו ביצירת וכתיבת חומרים.

תזכורת:

זמן שווה כסף!


לסיכומו של עיינין –

יש פה מתמטיקה פשוטה!

כל אחד/ת מאיתנו יודע/ת כמה שווה שעה שלו/ה.


#שיווקדיגיטלי #שיווקבדיגיטל




דני פרקש
דני פרקש
18 มี.ค. 2565

בתחילת דרכי כיועץ עסקי/שיווקי לפני כ 22 שנה, עבדתי עם מ.ט.י. חיפה.

על הדלת של המנכ"ל דאז אבי פיגנבאום היה תלוי בריסטול/שלט שעליו הכיתוב הבא: " מה שאתם טובים בו, תעשו בעצמכם. מה שאתם לא טובים בו - תוציאו למישהו אחר באאוטסורסינג". ( אני משחזר מהזיכרון שלי ).

עד היום אני מודה לאבי על מה שקיבלתי ממנו: אין טעם ללמוד בעצמי איך לעבוד בתחום הדיגיטלי, אין טעם בללכת וללמוד, להתנסות, לעשות טעויות, להוציא כסף גדול ולבזבז זמן יקר כדי להתמחות במשהו שאני לא שולט בו.

ולכן בקהילת העסקים הישראלית העברנו למנהלות קהילות את מלכת ניהול הקהילה ( הן יודעות לעשות את זה פי אלף טוב יותר ממני ).

גם את מלאכת ניהול הסושיאל שלנו העברנו למישהי שזו ההתמחות שלה. ובקרוב נעביר גם את מלאכת הניהול למנכ"ל שזו ההתמחות שלו.

כל הפעולות הללו יפנו אותי ואת ניר לעסוק במה שאנחנו מאוד טובים בו וזה הפיתוח העסקי של הקהילה.

ולכן לסיכום, אל תפחדו להעביר לאחרים תחומי פעילות שאתם חלשים בהם. במיוחד בתחומי הדיגיטל שמחייבים התמחות לעומק וכרוכים בהוצאות כספיות לא קטנות...

העסק שלכם יודה לכם על כך.😉

bottom of page