הי כולם, זה הפוסט השלישי, בסדרת פוסטים בנושא פיתוח עסקי.
והיום המשך התשתית העסקית (שלבים 1-4)
חשוב שנגדיר מטרות ויעדים) לפי מודל(SMART ברמה חודשית, קדימה, לכל מוצר / שירות ("מרכז רווח").
כל יעד / מטרה, חשוב שיוגדר לפי ראשי התיבות של מודל S.M.A.R.T סמארט:
מפורט S = Specific
מדיד M = Measurable
בר השגה A = Attainable
רלוונטי R = Relevant
תחום בזמן T = Time bound
* במידה ואנו לא בטוחים לגבי מרכזי הרווח שלנו,
מומלץ לעשות תהליך של בניית מודל עסקי קנווס
(לרבות, מהות העסק מה, למי, איך, חזון עסקי + ייעוד ועוד)
זהו שלב 5, אעשה על זה סדרת פוסטים נפרדת בהמשך.
* חשוב שנבנה את מרכזי הרווח העתידיים שלנו בראיה של "הגדלת שרידות" והתפתחות עסקית,
על ידי מודל ר.מ.ה = ריבוי מקורות הכנסה (גיוון)
מומלץ לשאול את עצמנו את השאלות:
• מה אני באמת רוצה?
• מהי משימת חיי ?
• מה הכיוון שלי?
• מה הלמה שלי?
כאשר אנו מציירים את תמונת העסק העתידית שלנו.
* על מנת להיות בטוחים, לפני בניית התשתית השיווקית, בפועל, שאנו לא מייצרים הפסדים, מומלץ לבחון ולוודא זאת, ברמת התמחור של השירותים / מוצרים, ולשאוף כמה שיותר לתמחור ערך מבודל.
מוזמנים לשאול שאלות שקשורות לעסק.
בהצלחה
אתם מוזמנים להתייעץ, לכתוב הערות / תובנות, וכל דבר בעל ערך. ניר רובינפלד - יועץ, דירקטור, ומנטור פיתוח עסקי - מנטלי.