top of page

פיתוח עסקי

ציבורי·38 חברים

ניר רובינפלד

מנטור ויועץ בקהילה

כותב מקצועי בקהילה

הי כולם, זה הפוסט השלישי, בסדרת פוסטים בנושא פיתוח עסקי. והיום המשך התשתית העסקית (שלבים 1-4) חשוב שנגדיר מטרות ויעדים) לפי מודל(SMART ברמה חודשית, קדימה, לכל מוצר / שירות ("מרכז רווח"). כל יעד / מטרה, חשוב שיוגדר לפי ראשי התיבות של מודל S.M.A.R.T סמארט: מפורט S = Specific מדיד M = Measurable בר השגה A = Attainable רלוונטי R = Relevant תחום בזמן T = Time bound * במידה ואנו לא בטוחים לגבי מרכזי הרווח שלנו, מומלץ לעשות תהליך של בניית מודל עסקי קנווס (לרבות, מהות העסק מה, למי, איך, חזון עסקי + ייעוד ועוד) זהו שלב 5, אעשה על זה סדרת פוסטים נפרדת בהמשך. * חשוב שנבנה את מרכזי הרווח העתידיים שלנו בראיה של "הגדלת שרידות" והתפתחות עסקית, על ידי מודל ר.מ.ה = ריבוי מקורות הכנסה (גיוון) מומלץ לשאול את עצמנו את השאלות: • מה אני באמת רוצה? • מהי משימת חיי ? • מה הכיוון שלי? • מה הלמה שלי? כאשר אנו מציירים את תמונת העסק העתידית שלנו. * על מנת להיות בטוחים, לפני בניית התשתית השיווקית, בפועל, שאנו לא מייצרים הפסדים, מומלץ לבחון ולוודא זאת, ברמת התמחור של השירותים / מוצרים, ולשאוף כמה שיותר לתמחור ערך מבודל. מוזמנים לשאול שאלות שקשורות לעסק.

בהצלחה

אתם מוזמנים להתייעץ, לכתוב הערות / תובנות, וכל דבר בעל ערך. ניר רובינפלד - יועץ, דירקטור, ומנטור פיתוח עסקי - מנטלי.

מי אנחנו

קהילת פיתוח עסקי הוקמה לטובת יצירת בית חם לבעלי עסקים שרוצים...

חברים

bottom of page